Best Feeling Ever!

Wednesday 14 December 2011

TABAH, SAHABATKU

13/12/2011


  Well, arini la awek Hafidz, Wanie pergi... Bukan ke rahmatullah tapi just ke SPA jep. Kira jauh jugak la, kat Sungai Buluh la kot. Jauh la tu. Kalo SPA, dye ada pilihan paling dekat pun, kat Tanjung Rambutan. Wow! Tu bukan hospital sakit jiwa ker? Molek la dye xdapat kat sana. Hehee..


  Malam ni, aku p bilik Hafidz. Saje je nak tengok betapa 'Down'nyer Hafidz time ni. Skali datang, Huiyoo... Macam badak mati kot kat atas katil dye. Aku terus la bergegas ke katil dye. Skali tengok, tgh tido da... Ceh! Buat saspen je mamat ni. Bila xde awak camtu la dye. Pastu aku panggil nama dye skali, bila dia xjawab aku nak la pegi. Xnak la ganggu dye kan. Skali dye bukak mata, aku mengalami kejutan sekali lg. Merah menyala mata dye. Ish, kena rasuk ke dye ni? Kalo kene rasuk mesti dgn roh kaum Uchiha sbb mata merah macam Sharingan. Pastu dye panggil aku. Aku datang dgn makanan time tu, kalau2 la dye xlalu makan. Skali dye cakap dye baru makan da. Aku plak yang 'down'.... 


  Dye suruh aku lepak sekejap. Dye nak ajak berbual supaya dye xtido. Dye ade keje sbenarnye. Bila dye ajak berbual tu la dye 'ter'pecah rahsia kat aku. Dye cakap acting so strong kat aku. Kononnye awek dye pegi dye xrasa apa2 la. Tapi dye cakap, 


'aku tengah tunggu mesej dari dia..'

  Hahaa... Mat jiwang dah kembali. dye cakap dye xnak ganggu awek dye skrg. Awek dye tengah tido. Hahaa dah bole jadi laki org la mamat ni. So care...

  Pastu aku tanya dia persoalan aku kat Kailan 2 hari lepas. Kenapa Wani sanggup pegi dan berjauhan dari dia semata2 result teruk. Tapi jawapan dye berjaya mendiamkan aku..

'Dzul, dia tu perempuan. Paham2 la kalau budak perempuan xdapat result elok, xdapat la tempat kat U. Dye dah dapat 2.sumting, xmungkin dapat 4 flat dah.'

  Hahaa... Dorang ni dah pikir jauh dari aku rupanya. Kawen la korang...

'kalau la dia tau masa depan dia dah pasti dengan aku, mesti dia akan stay jugak. Tapi xtentu lagi Dzul.'

  Aku terdiam dan membisu. Xpe2, korang la menang....

No comments:

Post a Comment