Best Feeling Ever!

Tuesday 13 December 2011

GO KAILAN GO!!!

11/12/2011

  Assalamualaikum..

  Yeah, hari ni aku g Kailan ngan Hafidz, My big Fellow. Utk pengetahuan sume, Kailan ni bukanlah nama masakan sayur a.K.a sayur Kailan Ikan Masin, tapi sbenarnye nama pekan kat Kepala Batas ni. Dalam kepala just nak beli mentol untuk projek BI, tapi camne tah sume kedai bole tutup. Adoi, tak pasal2 kne jalan lebih da.


  Sbnrnya, arini spatutnya program 'Grand' yang hafidz  bwt utk awek dye. Well, awek dye sbnrnya akn melanjutkan pelajaran ke SPA kalo xsilap aku. Besa la perempuan, kalo xcukup meletup result kat matrik ni xkemana dorang. So sbgai mengambil lngkah berjaga2 la kot, awek dya wat permohonan SPA ni. Aku sdey time Hafidz gtw aku, disebabkan result awek dye agak drop, menambahkan lagi semangat awek dye nak p SPA tu. Xsilap aku jurusan Kejururawatan la kot. Sdey bkn sbb apa, xkan awek dya snggup nak berjauhan dgn Hafidz semata2 result drop? kan xmatang uh.. Entah la. 


  Berbalik pd program 'Grand' Hafidz, sepatutnya hari ni jadi hari last dorang kua bersama la. Sbb awek dye ni yg bernama Wanie, aku ingt pun sbb Hafidz asyik sngt sebut nma dye. Slalu aku xingat nma dak pompuan @ laki ni. Besa la otak lembab sket nk wat camne kan. Ok berbalik pd cter, Wanie ni akan tinggalkan Matrik @ KMPP ari selasa, 13/12/2011. Ari Isnin kompom la takleh kua. Xkan nak 'Fly' kowt. Kene panjat pagar lg, bygkan macamana Hafidz nak panjat pagar tu, tambah pulak awek dye pakai kain, mau dua2 tersangkut kat pagar tu. Kene tangkap kering pulak kang, sbb berjemur bawah matahari. Dala kering, legam plak tu nanti. so arini adalah ary last dorang bole kua. Tapi ntah apa la prob dorang, aku xnak cter la sbb ni kisah dorang kan, dorang xjadi pulak kua. Gler ah muke apidz frust semacam. Tapi pandai la dye cover dgn senyum dye tu. Dye ingat aku baru sejam dua minit kenal dye la kot. Tapi ktorang p jugak kailan. dari xmerancang beli apa2, abis jugak duit ktorang kat Kailan tu. Mula2 dia beli baju adik dye sempena bufdae adik dye, pastu dye  p potong rambut n baru la cari mentol lampu utk projek BI aku. Tapi xdapat, sbb kedai tutup. So ktorang p la makan KFC utk release tension.

  Cter pasal makan, sebelum sampai pekan Kailan tu Hafidz cakap dye tension sngt, so dye nak makan Pizza. Aku pun set la supaya enzim2 aku 'match' dengan element pizza tu, skali bila sampai Kailan baru dia bagitau aku, kat Kailan mana ada pizza. Cizzzz!!!!! Aku rasa macam jadi org paling bodo jep time tu. Adoyai... Tipah tertipu da...

  
  Kat KFC la, Hafidz luah sume perasaan dye terhadap aku. Jangan salah sangka!! Perasaan dye terhadap awek dye la.. Apa yang dye cakap terpaksa di SENSORkan sebab blum dapat kebenaran utk ditulis. Copyright tu... Just nak gtw conclusion je. Dari situ aku dapat beberapa kesimpulan..

  1. Dye sayang awek dye sngt2.
  2. Dye frust sngt2 awek dye nak p.
  3. Dye frust tapi merelakan demi kejayaan awek dye.
  4. Wanie adalah org yg berjaya buat dye menangis... Yahooo!! Bravo Wanie..... Lama xnampak mamat tu nangis...
  Tapi dye xnangis depan aku la kan. Nangis bawah bantal jee.. So sweet....

  Habis makan, ktorang balik la. Naik bas Rapid Penang. Nasib ada mesin ATM, kalo x jalan kaki la aku ari  ni. Hafidz ajak aku duk kat blakang. Selama ni aku duk depan so batak la sket bila dapat duk blakang..

Batak kat blakang bas

  Pesanan aku, jangan batak time naik bas cam aku k... ^_^

No comments:

Post a Comment