Best Feeling Ever!

Friday 9 December 2011

KENE TENDANG DARI MATRIK??

8/12/2011


  Assalamualaikum...

  Macamana aQ nak describe arini ek? Well, nak kata bosan tu xde la bosan sngt n nak kata sonok sngt pun xde la sonok sngt. so sedang2 lahh~.. Pagi ni, aku perasan sumting kelainan kat praktikum aku. Ramai yg batuk2 n selsema. Wow! hebat jugak aku neh! xsangka virus2 sakit aku minggu lepas dah mula menunjukkan kesan kat org len. Hahahahahahahaaaaaa......



  Tapi sebenornyer, jauh dari sudut aty rasa brsalah la jgk. Kesian dorang. Kalo aku xdtg ktu sakit tu mesti dorang xjatuh saket. Tapi nape tah, bila tengok Chieya ngan Mama Ain aku sakit skali, aku rase puas gler! Wahahahaa.... maybe aQ gewram kowt sbb dorang xsimpati tyme aku saket ary tu. Mimi je yang kurang sket saketnyer. Cis! camne la leh baik minah sorang neh!


Mamaku yang sakit tetap xsopan

Muke2 org yg aku berjaya jangkitkan


   Petang ni, aku balik bilik cam besa. Pastu, time aku nek tngge kat blok C4, aku nampak ada seorang plajar angkut beg baju turun. okae, maybe balik bercuti, fikirku. Tapi meleset da pendapat aku, bila tgk parents dye menyusul kat blakang dengan barang2 dye yang len. My God! kene tendang ker? Tiba2 seram sejuk aku datang balik. Holy Cow! Waktu tu aku bersyukur gler sbb lepas target. Huhu.. 


  Alhamdulillah.................

No comments:

Post a Comment