Best Feeling Ever!

Wednesday 30 November 2011

BORING YANG TERLAMPAU

30/11/2011


  Assalamualaikum...
Helooooooooo kepada yang membaca. hari ni aku nak sampaikan satu cerita. Cerita ni bermula time Tutorial Matematik hari ni. Aku sebenarnya tengah demam sekarang ni. Bagi aku demam ni agak teruk la. Tapi depan orang acting strong la. Tadi aku datang bilik Muiz, terus rebah atas katil dia. Nampak sangat aku ni lemah. Sampaikan tadi nak ke tutor English pun Amirol yang kena angkat beg aku. Ish3...

  Berbalik ke cerita, aku nak cerita pasal tutorial matematik aku. Tutorial aku diajar oleh seorang cikgu yang bernama Chai Mun. Tau tak apa yang menarik pasal cikgu ni? Pertama sekali adalah cikgu ni sentiasa berjaya buat aku tercengang masa dia mengajar Math. Boring gile ahh. yang aku perasan, ada yang tanya kat aku, 'sekarang dah pukul berapa' atau 'bila nak habis'. Aku tak tau apa nak cakap, sebab xdinafikan bahawa cikgu ni pandai mengajar. tapi aku macam agak suka dengan gaya dia lebih dari cara dia mengajar. Yang menariknya pasal hari ni, dia berjaya buat aku tercengang lebih dari biasa.....

muka TERCENGANG
^_^

No comments:

Post a Comment