Best Feeling Ever!

Saturday 17 March 2012

SOLUTION FOR MY STRESS

  Yo dunia! Semalam dah penat stress, so hari ni biar aku cerita benda yang gembira plak. Well, aku sedar xguna aku bersedih sorang2 dalam masa yang lama macam orang datang bulan yang tak stabil hormon padahal benda ni kecik je. Kecik la bagi korang kan sebab aku yang kena, bukan korang. Tapi aku percaya, Masa korang pun akan tiba tak lama lagi. So bersabarlah sementara menunggu masa tu tiba. Nasihat aku, jangan sakit jiwa ye...

Well, biar aku gtw macamana aku tangani stress ni. Mula2 pasal dak2 klaz aku, the solution is 'JUST SMILE'. Ni adalah recommendation daripada beberapa orang classmate aku gak. Well, walaupun pedih ngan komen dorang tapi biarlah, diorang ada hak sbb dorang kan kawan aku. Dan about jamuan klaz, disebabkan aku xleh ikut jamuan roomate aku, so aku pun,,,

'BUAT LA JAMUAN SENDIRI, YE DOK??? MUAHAHAHAHAAAAAA'
   Jamuan camne?? ofkoz la sama macam yang roomate aku nak bwt, BARBECUE!!!!

Emmm~~~

gelap dalam kegelapan






























Dal lagi, ada la beberapa org yang mengomen pasal aku kat fb... well, ade la jugak... tenkz guyz!!!!!!

No comments:

Post a Comment