Best Feeling Ever!

Tuesday 31 January 2012

SAHABAT 5 STAR

24/01/2011

Malam yang borink neh, aku nak cter pasal roomate aku neh, yang kali ni mmg btol2 wat aku tekej0wt gler. Dia bwat aku sedar yang masih ada insan yang benar2 fahami diri aku kat dunia ni. Masih ada lagi nikmat yang allah kurniakan kat aku dalam dunia ni. Mamat yang besa lar, Amirol. Bukan la nak puji dia ni lebih2, tapi kali ni macam tepat la tekaan dia pasal apa yg aku rasa dalam aty. Bayangkan, aku tengah geram ngan dia, tapi dia boleh detect. Padahal ktorang duk jauh skrg ni. Masing2 duk uma sendiri. Jauh la, sorang kat manjung, sorang kat Taping. Mulanya, ktorang chatting dalam Facebook. Tapi dia bergurau 'terlebihh' plak. So aku pun 'ter'marah la dalam aty. Tah camna dia detect aku tgh marah kat dia, dia terus minx maaf. 


  Hmm... Aku harap, suatu hari nanti aku dapat jadi cam dia. Ringan je mulut nak minx maaf kat orang. Dan aku harap sumday aku dapat fahami org lain, macam yang amirol ni bwt....


  So xsalah rasanya, kalo aku cakap dia ni, SAHABAT 5STAR.......








 Meanwhile, tadi aku dapat msj dari Azman, roomate aku gak. Dia ajak aku p surau. Walaupun dia kat KL, tapi dia tetap ajak aku. So aku akan katakan bahawa dia jugak SAHABAT 5STAR aku. Alhamdulillah. Aku syukur sbb dia masih bersemangat p surau. Aku harap dia betul2 dapat berubah menjadi lebih baik lgi. Kemudian, diharap dia dapat mencapai cita2 dan impian yang dia nak sangat2 sampai dia sanggup nak mengubah cara hidup dia. Aminn........

No comments:

Post a Comment